Ako presvedčiť klienta, aby sa už nevracal

Autor: Danica Kozáková | 13.8.2013 o 22:00 | (upravené 13.8.2013 o 22:32) Karma článku: 14,90 | Prečítané:  61274x

K nášmu stolu, podobne ako ku stolom ostatných hladošov, pristúpila slečna v červenej zástere s výrazom človeka, ktorý o chvíľu niekoho prizabije. Poklepala po stole prstami, vyslovila pokyn: „Buďte ticho! Vzadu nemôžeme pracovať!“, otočila sa na päte a zmizla. Aj takto môže vyzerať zákaznícky servis vo vysokohorskom tatranskom zariadení.

Neverili sme vlastným ušiam a nechápavo sme sa pozerali jeden po druhom. V jedálni bolo zhruba 60 problematických „klientov“, rozprávali sa a v miestnosti bola bežná prevádzková vrava. No personál za okienkom mal pocit, že sme hluční a rušíme ich.

 

Podobných perál okorenených nepríjemným tónom sme zažili ešte viac, preto o náhodu zrejme nešlo. Kamarátka pri okienku zisťovala, aké sú pravidlá ubytovania a jedenia. Informáciu o tom, koľko stojí ubytovanie na izbe jej nedali, vraj ju to nemusí zaujímať, lebo izby sú aj tak plné, môže sa vyspať na zemi za 13 eur  (uff) a ak chce raňajky, tak si ich musí objednať hneď, stoja 6 eur, ale ak si ich neobjedná, tak dostane ráno maximálne čaj, lebo bufet otvoria až o 10 hod. Chápem, že majú svoje pravidlá, ale spôsob, akým s nimi oboznamujú nocľažníkov, je fakt na zaplakanie.

 

Kamarátka nestratila ani po tejto lekcii chuť a dala zariadeniu ešte šancu. Pýtala sa, koľko zásob borovičky ešte majú, aby počas večera nemusela striedať alkohol. Dostala odpoveď, že borovičky je už len za 2 štamprle. A tak si objednala okrem svojho jedného hneď aj zvyšné dva ... že rekú do zásoby. Osoba za okienkom jej však stroho oznámila, že jeden jej stačí. Aby sme sa rozumeli, odmietla jej ich predať. Bezdôvodne. Kamoška predtým vypila jednu borovičku a podgurážená určite nebola. Takže to musel pohotovo riešiť ďalší kamarát v rade a tie dve vzácne borovičky si objednal on. K nemu boli zhovievavejší.

 

Po tejto skúsenosti sme sa už fakt naštvali. A začali sme pátrať, prečo v tejto chate nikdy nedostávame doklad z registračnej pokladne. No a dozvedeli sme sa, že údajne sú od jej používania oslobodení. Nuž, to sa potom podniká. Nečudo, že sa celé osadenstvo tohto zariadenia správa ku klientovi ako k druhotriednemu plemenu a je im jedno, či ešte príde. Asi sa im to aj tak oplatí ... Veď na tých pár nespokojných sa môžu vykašľať. Po tomto zistení sme si zakaždým slušne vyžiadali aspoň pekne rukou vypísaný doklad o úhrade. Nech máme prehľad o tom, koľko euráčov v tomto nehostinnom pohostinstve necháme. Zrejme sme tým pána Ľudovíta pekne vytočili, lebo po prvej žiadosti o doklad šmaril tácku v kuchyni o stôl s riadnym švihom. Potom si zvykol. Mám tie paragóny doma ako suvenír.

 

Ďalší kamarát prišiel od antizákazníckeho okienka ešte viac znechutený. Stručné zhrnutie jeho problému:„Prosím si tri čaje.“
„Nemôžem Vám ich dať, lebo vydávam večere.“
„Prosím si len tri čaje, máte ich uvarené, len mi ich načapujte.“
„Nie, vydávam večere.“
„Ako dlho budete vydávať večere?“
„Neviem.“
„Koľko ich vydávate? Sto, dvesto?“
„To Vás nemusí zaujímať.“

 

Nuž, povzniesli sme sa nad neduhy tohto zariadenia a nenechali sme si pokaziť víkend. Možno aj vďaka rýchlej večierke a vyschnutým zásobám alkoholu sme ráno boli sviežejší než sme predpokladali. Kto ani na základe mojich indícií netuší, o ktoré zariadenie tu ide, oficiálny názov je Zbojnícka chata. Veru tak, sú to riadni zbojníci. Alebo je to skôr nepochopenie zmyslu jej existencie zo strany pána Ľudovíta?

 

Každopádne, za svojim strategickým cieľom - citujem z ich webky: „Snažíme sa poskytnúť návštevníkom kvalitnú stravu i ubytovanie tak, aby si mohli naplno vychutnať pobyt v horskom prostredí“ dosť vážne zaostávajú. Budeme im želať viac elánu do práce, aby mal  návštevník chuť vrátiť sa aj nabudúce. Zatiaľ to tak nie je.

Zdroj: www.zbojnickachata.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Nové pravidlá zásadne ovplyvnia ľudí. Dlžníkov aj exekútorov

Sociálna poisťovňa môže siahnuť na účet dlžníka aj bez exekútora, bezvýsledne exekúcie sa musia zastaviť.

KOMENTÁRE

Fico radí socialistom ako byť populárnejší

Toto má byť lekcia z postkomunistickej Európy?


Už ste čítali?